המטרה המרכזית של חבילת אוטומציה לעסקים היא להפוך את העסק שלך למסודר, אפקטיבי ויעיל.
נעשה את זה על ידי בניית תהליכי עבודה אפקטיביים בעסק והטמעת מערכות אוטומציה עסקית
המושתתות על טכנולוגיה עדכנית.
תהליך עבודה מתבצע ב- 3 שלבים:
אפיון והגדרת תהליכים
בשלב הזה נצלול לעומקם של דברים, ננתח את כל התהליכים בעסק, נשפר, נייעל, במידת הצורך נפתח תהליכים חדשים. שלב הזה יתבצע במספר מפגשים פרונטליים או בזום.
01
פיתוח והתאמת מערכות
לאחר האפיון, בשלב הפיתוח יפותחו המערכות האוטומציה הרלוונטיות ויחוברו למערכות של העסק.
02
הדרכה, הטמעה וליווי
לאחר סיום הפיתוח של המערכות, ניפגש להדרכה בעסק ונתחיל את תקופת ההטמעה. תקופת ההטמעה אורכת בדרך כלל כ - חודש ובמהלכה היועץ בקשר אינטנסיבי עם בעלי תפקידים בעסק לצורך וידוא שימוש מוצלח ונכון במערכות ותהליכים.
במידת הצורך מתבצעים גם התאמות במערכות.
03
אנחנו מתמקדים ב – 5 תהליכים רוחביים בעסק, בונים, משפרים ומחברים אותם יחדיו להשגת יעילות מירבית, בהתבסס על מערכות אוטומציה עסקית מושתת על טכנולוגיה עדכנית.
התהליכים העסקיים שנטפל בהם:
שיווק - מוצרים, משפכי שיווק, מערכות איסוף לידים ומעקב אחרי אפקטיביות ערוצי שיווק
מכירה - תהליך המכירה, מנגנוני פולאו אפ, תהליך ההתקשרות, מסמכים, מעקב אחרי מכירות
תפעול ושירות לקוחות - קליטת לקוח, תהליכי אספקת שירות, שירות לקוחות, ניהול ספקים
ניהול כספים וגביה - מנגנוני גביה, מעקב אחרי תשלומים, תזרים מזומנים, תחזית עסקית
שימור לקוחות - מנגנוני שימור לקוחות הקיימים בעסק
בין דוגמאות נפוצות למערכות אוטומציה עסקית ניתן למצוא את מערכות ה – CRM (מערכת ניהול לקוחות), מנגנוני תקשורת אוטומטית עם לידים ולקוחות דרך מגוון ערוצים (מייל, whatsapp, SMS), ניהול מערך דפי נחיתה/מכירה, חיבור למערכות סליקה והנה"ח ועוד…