פגישת אבחון ואסטרטגיה ראשונית נועדה לנתח את המצב הנוכחי של העסק ולגבש אסטרטגיה
ראשונית להפיכת העסק לעסק אוטומטי, יעיל ורווחי.
בפגישה נכיר את העסק לעומק, נעבור על התהליכים המרכזיים בעסק ונעלה הצעות והמלצות לשיפור וייעול תהליכים והטמעת מערכות אוטומציה שיכולות לקחת את העסק קדימה.
התהליכים שנבחן:
שיווק - מוצרים, משפכי שיווק, מערכות איסוף לידים ומעקב אחרי אפקטיביות ערוצי שיווק
מכירה - תהליך המכירה, מנגנוני פולאו אפ, תהליך ההתקשרות, מסמכים, מעקב אחרי מכירות
תפעול ושירות לקוחות - קליטת לקוח, תהליכי אספקת שירות, שירות לקוחות, ניהול ספקים
ניהול כספים וגביה - מנגנוני גביה, מעקב אחרי תשלומים, תזרים מזומנים, תחזית עסקית
שימור לקוחות - מנגנוני שימור לקוחות הקיימים בעסק
ההמלצות שינתנו בסיום הפגישה מהוות ערך רב עבור העסק כי הן מתוות צעדים פרקטיים שיש שיש לבצע כדי לקחת את העסק לרמה הבאה.